18.5.13

UN DIA




Un dia, la vida em va colpejar tan fort que em va ensenyar a resistir ... 
Un dia, em van mentir de manera que em va fer mal i llavors vaig aprendre a anar sempre de front amb la veritat ... 
Un dia, em va fallar qui menys imaginava i vaig entendre que les paraules s'han de complir i dels actes, fer-se càrrec ... 
Un dia vaig fer mal a algú i va ser quan vaig aprendre a demanar perdó ... 
Un dia, vaig descobrir que té sentit estimar, lluitar, viure, somiar i defensar el que una sent!
Després de molt temps ... vaig entendre que a la vida poden fer-te mal però has de trobar a les persones per les quals val la pena patir ...
Has de somriure ... Has de saber estimar ... Has de volar ... Has de somiar! –

Un día, la vida me golpeó tan fuerte que me enseñó a resistir...
Un día, me mintieron de tal forma que me dolió y entonces aprendí a ir siempre de frente con la verdad...
Un día, me falló quien menos imaginaba y entendí que las palabras hay que cumplirlas y de los actos, hacerse cargo...
Un día lastimé a alguien y fue cuando aprendí a pedir perdón...
Un día, descubrí que tiene sentido amar, luchar, vivir, soñar y defender lo que una siente!!!
Después de mucho tiempo... entendí que en la vida te pueden lastimar pero tienes que encontrar a las personas por las que vale la pena sufrir...
Tienes que sonreír... Tienes que saber amar... Tienes que volar... Tienes que soñar!!! -

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada